[Rumpun] ☁Fw: barangan yang benar-benar hebat

Rumpun rina at sith.itb.ac.id
Fri Aug 4 12:32:07 WIB 2017

Hello

Ada sesuatu  yang saya ingin  menunjukkan  kepada anda, ia adalah  hanya  beberapa barangan yang benar-benar  hebat! Hanya kita lihat http://bit.do/dEwSJ

My best to you, Rumpun

From: rumpun [mailto:rumpun at ptti.or.id]
Sent: Friday, August 04, 2017 12:32 AM
To: rina at sith.itb.ac.id
Subject: Bloodsport

Saya bertanya broker  barang yang khusus  berapa  tidur setiap unit adalah  dan  dia tidak tertentu.   Saya bertanya kepada broker barang khusus  berapa  banyak  setiap unit menyewa untuk dan  dia sahaja tahu  apa 2 daripada 3  unit telah menyewa untuk.  Beliau berkata bahawa  pemilik rumah mahu buruk dan pada dasarnya berkata  pemilik tidak mempunyai keupayaan untuk meminta pihak penyewa semasa sewa lebih banyak (kerana  dia tidak mempunyai tulang  belakang) dan hasilnya 2 unit yang disewa pada  masa ini adalah mungkin sekitar 20 dengan ejen Penjual?

Edit: dari  maklumat yang  saya dapati, ia kelihatan seolah-olah hamilton county caj cukai  harta 2.3

Sent from Mail for Windows 10